Koulutukset
nuoli-alas-ylos-80-sininen

Myynnin ja asiakaspalvelun digiosaaja verkossa

Ota haltuun digitaaliset kanavat!

Opiskele joustavasti verkossa ja vahvista ammattitaitoasi digiosaajana. Opi käytännön esimerkeistä ja luo itsellesi uusi työ yritysten digivaikuttajana.

Kolme valtakunnallista verkkoryhmää starttaa syksyllä 2019, valitse niistä itsellesi sopivin!
Voit hakeutua kurssille mistä päin Suomea tahansa.

VERKKO-OPINNOT 50 päivää

1. ryhmä — 12.8.–18.10.2019
2. ryhmä — 2.9.–8.11.2019
3. ryhmä — 30.9.–9.12.2019

Intohimona myynti ja asiakaspalvelu

Myynnin ja asiakaspalvelun digiosaaja verkossa -koulutus vahvistaa taitoja, joita nykyajan digitaalisuus edellyttää. Se antaa sinulle etumatkaa myynnin ja asiakaspalvelun tehtäviin työmarkkinoilla. Samalla se vastaa yritysten pulaan ammattitaitoisista digiajan myynnin ja asiakaspalvelun taitajista.

Myynti on ainoa liiketoimintaprosessi, joka tuo yritykseen rahaa. Siksi yritykset joka puolella kilpailevat myynnin ja asiakaspalvelun osaajista.

Digitaalisuuden osaaja saa paikan

Digitaalisuus on luonut tehokkaita kanavia myyntiin, markkinointiin ja asiakaspalveluun. Ne haltuun ottamalla menestyt työmarkkinoilla ja varmistat paikkasi haluttujen osaajien eturivissä.

Myynnin ja asiakaspalvelun digiosaaja verkossa -koulutus on suunniteltu erityisesti työnhakijoille, joilla on kokemusta tai koulutusta myynnin, markkinoinnin tai asiakaspalvelun alalta.

Koulutus sopii juuri sinulle, jos sinulla on oikea asenne ja intohimosi ovat asiakaspalvelu ja myynti. Haluat opiskella verkossa ja vahvistaa digitaalista ammattitaitoasi.

Koulutus sopii sinulle, jos

nuoli-oikea-80

  • myynti ja asiakaspalvelu ovat intohimosi
  • sinua kiinnostavat uudet työmahdollisuudet
  • olet työnhakija
  • haluat kehittää osaamistasi digitaalisuudessa
  • haluat opiskella joustavasti verkossa
  • sinulla on kokemusta tai koulutus myynnistä, markkinoinnista tai asiakaspalvelusta

Tulevaisuuden töitä

Tulevaisuus tuo digitaalisuuden myötä uusia töitä. Entistä enemmän tarvitaan myynnin ja asiakaspalvelun osaajia, jotka taitavat digitaaliset ratkaisut ja hallitsevat kanavat. Erityisen kysyttyjä tällä hetkellä ovat verkkokaupan osaajat, verkkovaikuttajat, bloggaajat, vloggaajat tai visuaalisuudessa ostajiin vetoavat instaajat.

 

Digitaalisuus avaa ovia

Myynnin ja asiakaspalvelun digiosaaja verkossa -koulutuksessa perehdyt syvemmin erilaisiin asiakaspalvelun ja myynnin digitaalisiin ratkaisuihin.  Koulutuksessa saat niistä konkreettisia esimerkkejä eri alojen yrityksissä ja palveluissa. Verkkotyöskentelyssä pääset niitä myös itse testaamaan.

Vertailet erilaisia käytössä olevia toimintamalleja ja laadit kokemuksistasi raportin. Raportin tekemisessä hyödynnät niin ikään valitsemaasi digivälinettä, jolloin pääset heti käytäntöön kiinni.

Koulutuksen teemat

Myynnin merkitys yritystoiminnassa - myynnin ja asiakaspalvelun askelmerkit

  • Mitä myynti merkitsee yritykselle?
  • Mihin tarvitaan myynnin ja asiakaspalvelun osaajia digiaikana?

Myynnin prosessi B2B- ja B2C-kaupankäynnissä

  • Kanta-asiakkaat ja uusasiakashankinta
  • Myyntiprosessin ja asiakaspalvelun kehittäminen

Myynnin kanavat ja työkalut

  • Monikanavaisuus
  • Digitalisaation tuomat uudet mahdollisuudet
  • Hakukoneoptimointi

Digitaaliset vaikutuskanavat ja uusi työ

  • Verkkokaupan osaaja
  • Vaikuttamistyö digitaalisissa kanavissa bloggaajana, vloggaajana tai instaajana

Tuotteiden ja palveluiden tunnistaminen - palvelumuotoilu

  • Näkökulmia digimyyntiin ja asiakaspalveluun

Omat myynti- ja asiakaspalvelutaidot

  • Monikanavaisuuden vaatimukset osaamiselle
  • Neuvottelutaidot
  • Kaupan päättäminen
  • Monipuolista asiakaspalvelua

Vahvista digitaalista ammattitaitoasi ja luo itsellesi uusi työ digivaikuttajana.

Suomen Yrittäjäopisto

Hae koulutukseen

1. ryhmä 12.8.-8.10.2019
Haku on päättynyt 28.7.2019.

 

2. ryhmä 2.9.-8.11.2019
Haku on päättynyt 19.8.2019.

 

3. ryhmä 30.9.-9.12.2019
Hae viimeistään 16.9.2019.

Kysy lisää

Sisällöstä

Asta Salminen
koulutussuunnittelija
050 421 1665
asta.salminen(a)syo.fi

Hakeutumisesta ja eduista

TE-palveluiden koulutusneuvonta
0295 020 702
koulutusneuvonta(a)te-toimisto.fi
facebook.com/koulutusneuvonta

TE-palveluiden logo

Pyydä yhteydenottoa

Haluan liittyä uutiskirjeen tilaajaksi
Lue tarkemmin tietojesi käsittelystä tietosuojaselosteestamme.