Palveluprosessit

Verkkokoulutus

120,00  (96,77  alv. 0%)

Osta koulutus

120,00  (96,77  alv. 0%)

Palveluprosessit tutuksi

Palveluprosessi on toimintojen sarja, jonka tuotoksena asiakas saa hyödyn.

Asiakas ei näe palvelua prosessina, vaan keinona saavuttaa omat tavoitteensa. Hän näkee vain palveluprosessin vuorovaikutteisen osan, ja tukiosa on lähes näkymätön asiakkaalle. Jokainen asiakas kokee palvelun eri tavalla ja muodostaa yksilöllisen asiakaskokemuksen palvelusta.

Palveluliiketoiminnassa on tärkeää yrittää suunnitella prosessi vastaamaan mahdollisimman hyvin asiakkaan tarpeisiin ja toiveisiin.

Kurssin tavoite

Palveluprosessin kurssin tavoitteena on ymmärtää palvelutasosopimusten rakenne ja niiden vaikutus tukityöhön sekä tukiprosessien toteuttaminen ja kehittäminen.

Kurssin sisältö:

Sisältöön kuuluu muun muassa

  • Mikä on palvelusopimus ja mitä se sisältää?
  • Miten palvelusopimus vaikuttaa tukityöhön?
  • Mitä ja miten: it-palveluprosessit

Kurssi käytettävissä 6kk ostohetkestä.

Palveluliiketoiminnassa on tärkeää yrittää suunnitella prosessi vastaamaan mahdollisimman hyvin asiakkaan tarpeisiin ja toiveisiin.

Kysy lisää