Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat

Jaa:

80,00 (64,52 alv. 0%)

Opiskele ajasta ja paikasta riippumatta


Koulutukseen kuuluu aito ohjaus verkossa ja puhelimessa

Lisää ostoskoriin
Markkinoinnin verkkokurssit Suomen Yrittäjäopiston Koulutuskaupassa.

Kurssi päivitetty 10.2.2022

Tämä perusteisiin painottuva opintojakso esittelee markkinointiviestinnässä käytössä olevat välineet ja auttaa pohtimaan niiden soveltuvuutta organisaation markkinointiviestintään. Kurssilla käsitellään mainonnalla vaikuttamista, mediamainontaa, suoramainontaa ja muuta mainontaa.

Tavoitteet

Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija oppii hahmottamaan markkinointiviestinnässä käytössä olevat välineet ja osaa pohtia niiden soveltuvuutta markkinointiviestinnän ratkaisuja suunnitellessaan.

Sisältö

  • Mainonnalla vaikuttaminen
  • Mediamainonta: sanoma- ja aikakauslehtimainonta, tv- ja radiomainonta, ulko- ja liikennevälinemainonta, sähköinen mainonta
  • Suoramainonta: osoitteellinen ja osoitteeton, printti ja sähköinen
  • Muu mainonta ja myynnin edistäminen: Sponsorointi, asiakastilaisuudet, messut, tapahtumat ja mainos- & liikelahjat

 

Tietoa kouluttajista

Mari Murola.

Murola Mari

yritystoiminnan kouluttaja

Puhelin: 040 185 4004
Sähköposti: mari.murola(a)syo.fi

Saatat myös pitää

Brändiin liittyvät verkkokurssit Suomen Yrittäjäopiston Koulutuskaupassa.

Brändin näkyvyyden edistäminen

250,00 (201,61 alv. 0%)

Palvelumuotoilun verkkokurssi Suomen Yrittäjäopiston Koulutuskaupassa.

Palvelumuotoilun perusteet

150,00 (120,97 alv. 0%)

Opiskele ajasta ja paikasta riippumatta

Verkkokoulutuksemme ovat aidosti verkossa, ne eivät sisällä lähipäiviä. Tutustu koulutuksiimme ja lähde mukaan uudistamaan osaamistasi!