Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat

80,00€ (64,52€ alv. 0%)
Opiskele ajasta ja paikasta riippumatta
Koulutukseen kuuluu aito ohjaus verkossa ja puhelimessa

Kurssi päivitetty 10.2.2022
Tämä perusteisiin painottuva opintojakso esittelee markkinointiviestinnässä käytössä olevat välineet ja auttaa pohtimaan niiden soveltuvuutta organisaation markkinointiviestintään. Kurssilla käsitellään mainonnalla vaikuttamista, mediamainontaa, suoramainontaa ja muuta mainontaa.
Tavoitteet
Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija oppii hahmottamaan markkinointiviestinnässä käytössä olevat välineet ja osaa pohtia niiden soveltuvuutta markkinointiviestinnän ratkaisuja suunnitellessaan.
Sisältö
- Mainonnalla vaikuttaminen
- Mediamainonta: sanoma- ja aikakauslehtimainonta, tv- ja radiomainonta, ulko- ja liikennevälinemainonta, sähköinen mainonta
- Suoramainonta: osoitteellinen ja osoitteeton, printti ja sähköinen
- Muu mainonta ja myynnin edistäminen: Sponsorointi, asiakastilaisuudet, messut, tapahtumat ja mainos- & liikelahjat
Saatat myös pitää
Opiskele ajasta ja paikasta riippumatta
Verkkokoulutuksemme ovat aidosti verkossa, ne eivät sisällä lähipäiviä. Tutustu koulutuksiimme ja lähde mukaan uudistamaan osaamistasi!