Kurssi päivitetty 10.2.2022
Tavoitteet
Kurssin tavoitteena on, että osaat hahmottaa erilaiset asiakasryhmät ja asiakkuudet ja hyödyntää tietoa palvelu- tai myyntityössään. Huomaathan, että verkkokurssilla ei opeteta asiakashallintaohjelman käyttöä.
Sisältö
Kurssi painottuu perusteisiin ja antaa ymmärrystä asiakkuuksien hoidosta ja asiakashallinnasta. Kurssilla käsitellään asiakkaiden segmentointia ja ostokäyttäytymistä, asiakashallintaa, kanta-asiakasviestintää ja asiakassuhteiden kannattavuutta.
- Segmentointi ja asiakkaiden ostokäyttäytyminen
- Asiakassuhteen hoitaminen ja kannattavuus eri vaiheissa
- Kanta-asiakasviestintä
- Asiakashallinta
- Tietoturva asiakashallinnassa
Opiskelutunnusten voimassaoloaika
Opiskelutunnuksesi kurssille on voimassa 6 kk.