Kurssi julkaistu helmikuu 2021
Tarvitsetko vahvistusta omaan asiakaspalvelutyöhön? Pohditko oman työpaikkasi asiakaskokemuksen kehittämistä?
Sisältö
- Asiakaspalvelun eri muodot
- Asiakaskokemus ja sen kehittäminen
- Asiakaspalautteen kerääminen ja hyödyntäminen
- Omien palvelutaitojen ja asenteen kehittäminen
Opintojakson suorittaneiden palautteita
”Kurssi oli mielenkiintoinen ja antoi uusia näkökulmia asiakaspalveluun. Pidin kovasti kurssin sisällöstä, joka oli suoraviivaista sekä käytännönläheistä.”
”Uskon, että pystyn nyt kehittämään asiakaspalvelutaitojani entistä paremmin, koska osaan kiinnittää huomiota oikeisiin asioihin.”
”Aivan loistava asia oli Google Formsilla tehtävä asiakastyytyväisyyskysely, jonka tein omalle yritykselleni. En ollut koskaan kuullutkaan siitä. Nyt aion toteuttaa kyselyn omille asiakkailleni ja laittaa lomakkeen nettisivuilleni.”
”Kurssi oli mielenkiintoinen. Vaikka olen pitkään tehnyt asiakaspalvelutyötä, sain silti paljon vinkkejä käytännön työhön.”
Opiskelutunnusten voimassaoloaika
Opiskelutunnuksesi kurssille on voimassa 6 kk.