Tavoitteet
Tavoitteena on, että osaat laatia brändilähtöisen markkinointiviestinnän suunnitelman tietylle aikavälille yhteistyökumppaneita hyödyntäen. Osaat toteuttaa brändilähtöistä markkinointiviestintää sopivia kanavia käyttäen huomioiden tavoitteet, mittarit ja yhteistyöverkostot.
Ennen Brändin mukaisen markkinointiviestinnän suunnittelu -kurssia sinulla on hyvä olla perustiedot markkinointiin ja strategiaan liittyvistä aihealueista.
Kurssin sisältö
Opintojaksolla on videoita, aineistoja ja artikkelilinkkejä.
Kurssin suorittaminen kestää noin 105 tuntia osallistujan lähtötasosta riippuen.
- brändilähtöisen markkinointiviestinnän suunnittelu
- brändimanuaali
- brändimittarit
- bränditarinat
Kurssi käytettävissä 6 kk ostohetkestä
Kiinnostaako tutkinto? Tutustu myös Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija -koulutus verkossa