Tuotekeräily

Verkkokoulutus

50,00  (39,84  alv. 0%)

Osta koulutus

50,00  (39,84  alv. 0%)

Kurssi lisätty 5.12.2024

Tuotekeräily on kaupan alan uusimpia työtehtäviä. Sen onnistuminen on monen verkossa joko kokonaan tai myymälän lisänä toimivien yritysten asiakkaiden asiakaskokemuksen perusta.

Tämä kurssi on tarkoitettu tuotekeräilyn työtehtävissä hiljattain aloittaneille ja näihin työtehtäviin hakeutuville. Kurssi antaa sinulle valmiudet oppia toimimaan organisaation tuotekeräilytehtävissä.

Kenelle Tuotekeräily-kurssi sopii?

Tämä kurssi on suunnattu etenkin sinulle, jolla ei ole vielä laisinkaan tai on vasta vähän kokemusta tuotekeräilystä.

Kurssi sopii sinulle myös, jos toimit tuotekeräilyn työtehtävissä ja haluat ymmärtää laajemmin työsi eri ulottuvuudet ja vaikutukset.

Sisältö

  • Asiakaskokemus tuotekeräilyssä
  • Tuotetuntemus ja sen kehittäminen
  • Pakkaustavat, materiaalit ja varaston hallinta

Kurssin toteutus

Verkko-opinnot voit suorittaa omaan tahtiin, eikä kurssilla ole tiettyyn aikaan toteutettavia verkkoluentoja. Kurssin suorittaminen ei edellytä aiempaa osaamista aiheesta.

Kurssi sisältää itsenäisesti opiskeltavaa materiaalia: opetusvideoita, käytännön esimerkkejä, kirjallista materiaalia sekä erilaisia tehtäviä.

Kurssin suoritusaika

on yksilöllistä ja riippuu aikaisemmasta osaamisestasi ja tavoitteistasi. Sen voi kuitenkin hyvin suorittaa oman työn ohessa.

Kurssi sisältyy Starttipaketti kaupan alalle -kokonaisuuteen, mutta kurssin voi suorittaa myös yksittäin.

Kurssi käytettävissä 6 kk ostohetkestä.

Tämä opintojakso on suunnattu etenkin sinulle, jolla ei ole vielä laisinkaan tai on vasta vähän kokemusta tuotekeräilystä.

Asiakkaidemme arviot kurssista

Tällä kurssilla ei vielä ole arvosteluita.

Kysy lisää

Sinua saattaa kiinnostaa

Kaupanalan starttipaketin tuotekuva.

Kaupanalan starttipaketti

189,00  (150,60  alv. 0%)

Kurssipaketti lisätty 5.12.2024 Kaupan ala on jatkuvassa muutoksessa ja tarjoaa mielenkiintoisia uramahdollisuuksia. Alalle on viimeisten…

Lisää ostoskoriin

Asiakaspalvelu- ja viestintä

80,00  (63,75  alv. 0%)

Kurssi lisätty 5.12.2024 Digitalisaatio ja muut toimintaympäristön muutokset ovat lisänneet yritysten asiakaspalvelun jaasiakasviestinnän onnistumisen merkitystä.…

Lisää ostoskoriin