Tilinpäätöksen laatiminen

Verkkokoulutus

175,00  (139,44  alv. 0%)

Tilinpaatoksen laatiminen kurssi

Osta koulutus

175,00  (139,44  alv. 0%)

Kurssi päivitetty uuteen versioon 4.2.2025

Tavoitteet

Tavoitteena on, että saat tarvittavat tiedot pienen yrityksen tilinpäätöksen tekemisestä.

Kenelle

Verkkokurssi on tarkoitettu kaikille, jotka tarvitsevat tietoa tilinpäätöksen laatimisesta ja pienen yrityksen tilinpäätöksen tekemisestä.

Kurssin suorittaminen edellyttää

Edellytyksenä tämän verkkokurssin suorittamiselle on kirjanpidon päivittäisten tehtävien osaaminen tai Kirjanpidon perusteet– ja Kuukausittaisen kirjanpidon kirjaukset– verkkokurssien suorittaminen.

Sisältö ja toteutus

Verkko-opinnot voit suorittaa omaan tahtiin. Suositeltava opiskeluaika työn ohella on noin 3-4 viikkoa. Opintojen laajuus on 105 h.

Keskeinen sisältö:

  • Siirtyvät erät, tilinpäätöksen arvostus- ja jaksotussäännöt
  • Saamisten, rahavarojen ja velkojen arvostaminen
  • Vaihto-omaisuuden arvostaminen ja jaksottaminen
  • Pysyvien vastaavien arvostaminen ja jaksottaminen
  • Perusteita poistoerosta, arvonkorotuksesta ja varauksista
  • Tilinpäätöksen laatimisen perusteet
  • Tilinpäätösasiakirjat pienessä yrityksessä
  • Tilinpäätöksen jälkeiset toimenpiteet

Suositeltava oppikirja: Soile Tomperi, Käytännön kirjanpito, Edita, uusin painos.

Kurssi käytettävissä 6kk ostohetkestä.

Kiinnostaako tutkinto?

Tämä kurssi on osa Taloushallinnon osaaja (Liiketoiminnan ammattitutkinto) -koulutuksesta. Tutustu tutkintoon.

Tavoitteena on, että saat tarvittavat tiedot pienen yrityksen tilinpäätöksen tekemisestä.

Asiakkaidemme arviot kurssista

Tällä kurssilla ei vielä ole arvosteluita.

Kysy lisää

Sinua saattaa kiinnostaa

Kaupanalan starttipaketin tuotekuva.

Kaupanalan starttipaketti

189,00  (150,60  alv. 0%)

Kurssipaketti lisätty 5.12.2024 Kaupan ala on jatkuvassa muutoksessa ja tarjoaa mielenkiintoisia uramahdollisuuksia. Alalle on viimeisten…

Lisää ostoskoriin

Asiakaspalvelu- ja viestintä

80,00  (63,75  alv. 0%)

Kurssi lisätty 5.12.2024 Digitalisaatio ja muut toimintaympäristön muutokset ovat lisänneet yritysten asiakaspalvelun jaasiakasviestinnän onnistumisen merkitystä.…

Lisää ostoskoriin