Asiakaspalvelu- ja viestintä
Osta koulutus
80,00 € (63,75 € alv. 0%)
Kurssi lisätty 5.12.2024
Digitalisaatio ja muut toimintaympäristön muutokset ovat lisänneet yritysten asiakaspalvelun ja
asiakasviestinnän onnistumisen merkitystä.
Palvelutyöhön hakeutuville tämä opintojakso tarjoaa kokonaisvaltaisen käsityksen asiakaspalvelusta ja asiakasviestinnästä sekä niiden merkityksestä organisaation toimintaan.
Alalla jo työskenteleville tämä on pysähdyksen paikka, mahdollisuus kehittymiseen ja tilaisuus katsoa omaa työtä osana laajempaa kokonaisuutta sekä löytää uusia merkityksiä ja näkökulmia omaan arkeen palvelutyössä.
Kenelle Asiakaspalvelu- ja viestintä -kurssi sopii?
Kurssi on tarkoitettu niille, jotka haluavat saada käytännön vahvistusta asiakaspalvelusta ja -viestinnästä ja hankkia myös teoreettista tietoa aiheesta. Aiempaa kokemusta palvelutyöstä ei tarvita. Kurssi soveltuu myös esimerkiksi kausityöntekijöiden perehdyttämiseen. Kokeneemmalle asiakaspalvelijalle kurssi tuo uusia näkökulmia oman palvelun ja viestinnän parantamiseen.
Sisältö
- Asiakaspalvelun merkitys ja erilaiset palvelukonseptit
- Asiakaskokemuksen muodostuminen
- Palvelutapahtuma ja siinä toimiminen
- Haastavat palvelutilanteet ja reklamaatiot
- Asiakasviestintä
Kurssin toteutus
Verkko-opinnot voit suorittaa omaan tahtiin, eikä kurssilla ole tiettyyn aikaan toteutettavia verkkoluentoja. Kurssin suorittaminen ei edellytä aiempaa osaamista aiheesta.
Kurssi sisältää itsenäisesti opiskeltavaa materiaalia; opetusvideoita, käytännön esimerkkejä ja kirjallista materiaalia.
Kurssi suoritetaan tekemällä opintojakson käytännönläheiset tehtävät.
Kurssin suoritusaika on yksilöllistä ja riippuu aikaisemmasta osaamisestasi ja tavoitteistasi.
Kurssi sisältyy Starttipaketti kaupan alalle -kokonaisuuteen, mutta kurssin voi suorittaa myös yksittäin.
Opintojakson suorittaneiden palautteita
”Kurssi oli mielenkiintoinen ja antoi uusia näkökulmia asiakaspalveluun. Pidin kovasti kurssin sisällöstä, joka oli suoraviivaista sekä käytännönläheistä.”
”Uskon, että pystyn nyt kehittämään asiakaspalvelutaitojani entistä paremmin, koska osaan kiinnittää huomiota oikeisiin asioihin.”
”Kurssi oli mielenkiintoinen. Vaikka olen pitkään tehnyt asiakaspalvelutyötä, sain silti paljon vinkkejä käytännön työhön.”
Kurssi käytettävissä 6 kk ostohetkestä.
Kurssi on tarkoitettu niille, jotka haluavat saada käytännön vahvistusta asiakaspalvelusta ja -viestinnästä ja hankkkia myös teoreettista tietoa aiheesta.