Asiakkuudet

Verkkokoulutus

80,00  (64,52  alv. 0%)

Osta koulutus

80,00  (64,52  alv. 0%)

Kurssi päivitetty 2.2.2024

Tavoitteet

Kurssin tavoitteena on, että osaat hahmottaa erilaiset asiakasryhmät ja asiakkuudet ja hyödyntää tietoa palvelu- tai myyntityössään. Huomaathan, että verkkokurssilla ei opeteta asiakashallintaohjelman käyttöä.

Sisältö

Kurssi painottuu perusteisiin ja antaa ymmärrystä asiakkuuksien hoidosta ja asiakashallinnasta. Kurssilla käsitellään asiakkaiden segmentointia ja ostokäyttäytymistä, asiakashallintaa, kanta-asiakasviestintää ja asiakassuhteiden kannattavuutta.

  • Segmentointi ja asiakkaiden ostokäyttäytyminen
  • Asiakassuhteen hoitaminen ja kannattavuus eri vaiheissa
  • Kanta-asiakasviestintä
  • Asiakashallinta
  • Tietoturva asiakashallinnassa

Kurssi käytettävissä 6kk ostohetkestä.

Kurssi painottuu perusteisiin ja antaa ymmärrystä asiakkuuksien hoidosta ja asiakashallinnasta.

Kysy lisää