Asiakaspalvelu

Verkkokoulutus

80,00  (64,52  alv. 0%)

Osta koulutus

80,00  (64,52  alv. 0%)

Kurssi päivitetty 22.2.2023

Opintojakso on tarkoitettu asiakaspalveluun lisää vahvistusta ja teoreettista sekä käytännön osaamista tarvitseville. Aiempaa kokemusta palvelutyöstä ei tarvita. Opintojakso soveltuu myös esimerkiksi kausityöntekijöiden perehdyttämiseen. Rutinoituneelle asiakaspalvelijalle tämä tuo uusia näkökulmia oman palvelun parantamiseen.

Sisältö

  • Hyvä asiakaspalvelija
  • Valmistautuminen asiakaskohtaamiseen
  • Palvelutapahtuma
  • Asiakaspalvelun haasteita
  • Jälkitoimet
  • Asiakaspalaute, ohjeita sähköisen lomakkeen tekemiseen Google formsilla

Opintojaksolla lähdetään liikkeelle hyvän asiakaspalvelijan ominaisuuksista, paneudutaan asiakkaan palvelupolun eri vaiheisiin ja pohditaan sekä omaa asennetta palvelutyöhön että myös palvelun merkitystä organisaatiolle. Opintojakson oppimistehtävä konkretisoi opintojakson sisältöjä käytäntöön.

Opintojaksolla on kouluttajan tuottamaa aineistoa, opetusvideoita ja linkkejä hyödyllisiin lisätiedon lähteisiin.

Opintojakson suorittaneiden palautteita

”Kurssi oli mielenkiintoinen ja antoi uusia näkökulmia asiakaspalveluun. Pidin kovasti kurssin sisällöstä, joka oli suoraviivaista sekä käytännönläheistä.”

”Uskon, että pystyn nyt kehittämään asiakaspalvelutaitojani entistä paremmin, koska osaan kiinnittää huomiota oikeisiin asioihin.”

”Kurssi oli mielenkiintoinen. Vaikka olen pitkään tehnyt asiakaspalvelutyötä, sain silti paljon vinkkejä käytännön työhön.”

Video opintojaksosta

Kurssi käytettävissä 6kk ostohetkestä.

Rutinoituneelle asiakaspalvelijalle tämä tuo uusia näkökulmia oman palvelun parantamiseen.

Kysy lisää