250,00 (201,61 alv. 0%)

Opiskele ajasta ja paikasta riippumatta


Koulutukseen kuuluu aito ohjaus verkossa ja puhelimessa

Lisää ostoskoriin
Brändin kehittämisen tehopaketti -verkkokurssia tutkimassa kolme naista läppärillä,

Yhtä useampi organisaatio ilmoittaa asiakaskokemuksen kehittämisen olevan yksi tulevaisuuden tärkeimpiä strategisia tavoitteita. Asiakaskokemuksen merkityksen kasvu onkin kiistatonta, oli kyseessä julkinen organisaatio tai yritys. Tällä opintojaksolla paneudutaan asiakaskokemukseen nimenomaan sen kehittämisen näkökulmasta ja digitalisaatio huomioiden. Opintojakson tavoitteena on, että opiskelijaa osaa kehittää asiakaskokemusta ja hyödyntää käytössä olevaa dataa asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Kenelle

Opintojakso on tarkoitettu asiakaskokemuksen parissa työskenteleville ja lisää osaamista sen kehittämisestä haluaville. Lähtökohtana on, että osallistujalla on jo perustiedot asiakaskokemuksen muodostumisesta ja käsitys myös digitaalisen markkinoinnin ja myynnin perusteista.

Sisältö

  • Asiakaskokemuksen merkitys ja rakentuminen
  • Digitaalinen asiakaskokemus
  • Asiakaskokemuksen mittaaminen
  • Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen

Opintojaksolla on kouluttajan tuottamaa aineistoa, videoluentoja sekä linkkejä ja extratieto vinkkejä useimpiin hyödyllisiin alan artikkeleihin ja muihin lähteisiin. Opintojakso suoritetaan oppimistehtävällä, jossa osallistuja pohtii valitsemansa organisaation asiakaskokemuksen kehittämisen mahdollisuuksia sinisen meren strategian mukaisesti (tarkemmat ohjeet opintojaksolla) sekä kuvaa organisaation keskeisen asiakkaan ostamisen polkua ja pohtii siinä eri vaiheissa tulevia ostonesteitä sekä niiden ylittämistä.

Opintojaksolla on painotus digitaalisessa asiakaskokemuksessa ja vastaavanlainen opintojakso sisältyy mm Markkinoinnin asiantuntija opintoihin.

Kurkista opintojaksolle https://dreambroker.com/channel/ur4tor52/xme4ps3e

Koulutuksen suorittaminen vie aikaa työn ohella noin 20-40 h riippuen osallistujan lähtötasosta.

Verkko-opinnot voi suorittaa omaan tahtiin, eikä kurssi sisällä tiettyyn aikaan toteutettavia verkkoluentoja. Suositeltava opiskeluaika n. 1-3 viikkoa.

Koulutus on käytössäsi 6kk ostohetkestä.

Tietoa kouluttajista

Susanna Kulmala.

Kulmala Susanna

yritystoiminnan kouluttaja

merkonomi, tradenomi yamk, AmO, NTM, Maaseudun kehittäjän eat, Yritystoiminnan kouluttaja

Olen toiminut vuosia asiakaspalvelun, myynnin ja markkinoinnin työtehtävissä. Opetusalalta kokemusta on yli 10 vuoden ajalta. Merkonomi ja Tradenomi (YAMK) tutkintojen lisäksi olen suorittanut ammatillisen opettajan, näyttötutkintomestarin sekä maaseudun kehittäjän erikoisammattitutkinnon opinnot sekä useita lyhyempiä täsmä koulutuksia.

 

Puhelin: 050 596 0901
Sähköposti: susanna.kulmala(a)syo.fi

Saatat myös pitää

Asiakkuudet-tuote Koulutuskaupassa. Kaksi miestä tutkii läppärin näyttöä.

Asiakkuudet

80,00 (64,52 alv. 0%)

Lisää ostoskoriin
Asiakaspalvelun ja asiakkuuksien verkkokurssit Suomen Yrittäjäopiston Koulutuskaupassa.

Asiakaspalvelu

80,00 (64,52 alv. 0%)

Lisää ostoskoriin
Pöydällä kannettava tietokone, jolla henkilön kädet.

Asiakaskokemuksen perusteet

80,00 (64,52 alv. 0%)

Lisää ostoskoriin
Yksi mies ja kaksi naista vaihtamassa ajatuksia brändin kehittämisestä.

Brändin kehittäminen

250,00 (201,61 alv. 0%)

Lisää ostoskoriin

Opiskele ajasta ja paikasta riippumatta

Verkkokoulutuksemme ovat aidosti verkossa, ne eivät sisällä lähipäiviä. Tutustu koulutuksiimme ja lähde mukaan uudistamaan osaamistasi!