SYO-ratkaisupalvelut yrityksille. Asiakkuuspäälliköt ja asiakkuusjohtaja keskustelemassa pöydän ympärillä.

SYO-ratkaisupalvelut yrityksille – uusi ketterä tapa käynnistää yrityksen kehittäminen

Yritys hyötyy ulkopuolisesta kehittäjäkumppanista

Suomen Yrittäjäopiston tehtävänä on aina ollut auttaa yrittäjyydellä ja osaamisella asiakkaitamme menestymään. Nyt palvelemme yrityksiä entistä paremmin räätälöitävien SYO-ratkaisupalveluiden avulla.

– Olipa yrityksen haaste millainen tahansa, etsimme siihen ratkaisun, kertoo SYO-ratkaisupalveluita luotsaava asiakkuusjohtaja Sanna Möller-Aaltonen.

– Meiltä löytyvät ratkaisut vaikkapa yrityksen esimiestyön vahvistamiseen tai lisämyynnin prosessien kehittämiseen. Joka tapauksessa yritys hyötyy siitä, että saa kehittämiseen kaverin ja ulkopuolisen asiantuntijan.

Asiakkuusjohtaja Sanna Möller-Aaltonen.
”Emme tarjoile patenttivastauksia, vaan asiakkuuspäälliköt kuuntelevat aidosti ja etsivät sopivat ratkaisut yhdessä yrityksen kanssa”, sanoo asiakkuusjohtaja Sanna Möller-Aaltonen.

”Yrityksen ei yhteyttä ottaessaan tarvitse miettiä, mikä palvelu tai koulutus olisi sille oikea. Tärkeintä on, että ottaa yhteyttä.”

– Meidät tunnetaan vahvana yritysten kehittämisen ja sen henkilökunnan kouluttamisen osaajana. Perusperiaatteena meillä on, että varmistamme laadun toiminnan jatkuvalla parantamisella. Tästä ja ketterästä toimintatavastamme olemme saaneet kiitosta yhteistyökumppaneiltamme.

Möller-Aaltonen korostaa, että yrityksen ei yhteyttä ottaessaan tarvitse miettiä, mikä palvelu tai koulutus olisi sille oikea. Tärkeintä on, että ottaa yhteyttä ja esittää ongelman – loppu hoituu yhdessä asiakkuuspäällikön kanssa.

– Meihin voi olla yhteydessä kaikissa yrityksen kehittämisen kysymyksissä!

Emme tarjoile patenttivastauksia, vaan asiakkuuspäälliköt kuuntelevat aidosti ja etsivät sopivat ratkaisut yhdessä yrityksen kanssa.

”Emme tarjoile patenttivastauksia, vaan asiakkuuspäälliköt kuuntelevat aidosti ja etsivät sopivat ratkaisut yhdessä yrityksen kanssa.”

Yritys saa oman asiakkuusvastaavan

Esimerkiksi kun yrityksellä on tarve rekrytoida uutta työvoimaa, tärkein askel yrityksellä on ottaa yhteyttä SYO:n asiakkuuspäällikköön. Sen jälkeen asiakkuuspäällikkö hoitaa yrityksen asiaa.

Yhdessä yrityksen kanssa asiakkuuspäällikkö määrittelee tarpeen, asettaa tavoitteen ja laatii toteuttamissuunnitelman. Suomen Yrittäjäopisto toteuttaa yritykselle räätälöidyn ratkaisun omien asiantuntijoidensa ja laajan kumppaniverkostonsa avulla.

– Haluamme tehdä asioimisen yrityksille mahdollisimman helpoksi. Olet ainoastaan puhelinsoiton päässä ratkaisusta! Riittää, että soitat meille, sen jälkeen hoidamme asian loppuun, sanoo asiakkuusjohtaja Sanna Möller-Aaltonen.

Asiakkuuspäälliköt SYO-ratkaisupalvelut yrityksille.
Asiakkuuspäälliköt Vesa Hildén, Virpi Viitanen ja Jenni Koski etsivät jokaisen yrityksen tarpeisiin räätälöidyt ratkaisut.

Ratkaisu on yhden puhelinsoiton päässä

Yritys voi lähestyä asiakkuusjohtajan lisäksi ketä tahansa Yrittäjäopiston kolmesta asiakkuuspäälliköstä. Heidän kauttaa asia lähtee etenemään sovitulla tavalla.

SYO-ratkaisupalveluihin saa yhteyden myös Suomen Yrittäjäopiston eri palvelukanavien kautta – sähköpostitse, sosiaalisessa mediassa, chatissa tai yhteydenottolomakkeella. Riittää, että jättää viestin.

Ota yhteyttä – soita vaikka!

SYO-ratkaisupalvelut yrityksille on juuri sinun yritystäsi varten.
Me otamme vastuun myös toteutuksesta – yksityiskohtia myöten.

Arkistot