Asiakaskokemuksen perusteet

Ihmiset jakavat hyviä ja huonoja palvelukokemuksiaan somekanavissaan enemmän ja enemmän lisäksi asiakkaan ostopäätökseen vaikuttaa merkittävästi hänen omat aiemmat kokemuksensa.

Verkkokoulutus

80,00  (63,75  alv. 0%)

Asiakaskokemuksen perusteet kurssi

Osta koulutus

80,00  (63,75  alv. 0%)

Kurssi päivitetty 22.2.2023

Tavoite

Ihmiset jakavat hyviä ja huonoja palvelukokemuksiaan somekanavissaan enemmän ja enemmän lisäksi asiakkaan ostopäätökseen vaikuttaa merkittävästi hänen omat aiemmat kokemuksensa. Asiakaskokemuksessa onnistuminen on organisaation elinehto. Tämän opintojakson tavoitteena on johdattaa opiskelija siihen, mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siihen voi vaikuttaa?

Kenelle

Koulutus on tarkoitettu palvelun kehittämisestä kiinnostuneille. Aiempaa osaamista asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä ei edellytetä. Opintojakso antaa hyvän pohjan Palvelumuotoilun opintojaksojen suorittamiselle.

Nähdäksesi videoupotuksen sinun täytyy sallia tilastointi- ja markkinointievästeet.

Sisältö ja toteutus

  • Asiakaskokemuksen merkitys
  • Asiakaskokemuksen muodostuminen
  • Asiakaskokemuksen mittaaminen

Opintojaksolla on videoluentoja ja muita aineistoja, artikkelilinkkejä sekä käytännön case-esimerkkejä.

Koulutuksen suorittaminen vie aikaa työn ohella noin 20-40 h riippuen osallistujan lähtötasosta.

Verkko-opinnot voi suorittaa omaan tahtiin, eikä kurssi sisällä tiettyyn aikaan toteutettavia verkkoluentoja. Suositeltava opiskeluaika n. 1-2 viikkoa.

Kurssi käytettävissä 6kk ostohetkestä.

Opintojakso antaa hyvän pohjan Palvelumuotoilun opintojaksojen suorittamiselle.

Kysy lisää