Palvelumuotoilulla parempaa asiakaskokemusta
Koekäytettyjä työkaluja
Tiesitkö, että palvelumuotoilun avulla voit tehdä palvelustasi asiakkaalle miellyttävän kokemuksen aivan ensihetkistä alkaen?
Palvelumuotoilu tarjoaa sinulle valmiiksi koekäytettyjä työkaluja, joilla parannat palvelua. Näitä työkaluja ovat muun muassa
- kyselyt ja haastattelut
- havainnointi
- luotaimet
Eivät siis lopu kehittämisvälineet kesken!
Mutta miten käynnistää palvelumuotoilun kehittämisprojekti tai käyttää näitä työkaluja?
Konkreettisen ratkaisun aina asiakasprofiilien luomisesta ideointityöpajojen toteuttamiseen asti tarjoaa vaikkapa Koulutuskauppamme palvelumuotoilun syventävä kurssi.
Kurssin käyneet opiskelijat kertovat, että heidän asiakaslähtöinen ajattelunsa on kehittynyt ja taidot palveluiden kehittämiseen ovat lisääntyneet. Asiakasymmärryksen merkityskin on kirkastunut.
Eikö kuulostakin hyvältä? Tutustu palvelumuotoilun koulutuksiin ja tule mukaan!