Tavoite
Markkinointiviestintä on siirtynyt digiaikaan. On tullut uusia tapoja ja toimintamalleja markkinoinnin toteuttamiseen. Tämä koulutus antaa opiskelijalle käsityksen siitä, mitä Inbound-markkinointi on ja miten sitä ja sähköpostimarkkinointia voi hyödyntää markkinoinnissa.
Kenelle
Koulutus on tarkoitettu digitaalisesta markkinointiviestinnästä kiinnostuneille. Opintojakso ei edellytä aiempaa kokemusta Inbound- tai sähköpostimarkkinoinnista. Mikäli haluat tietää, mitä mahdollisuuksia Inbound- ja sähköpostimarkkinointi antaa, tämä opintojakso on sinulle!
Kurssin suorittaminen edellyttää
Opintojakso ei edellytä aiempaa kokemusta Inbound ja sähköpostimarkkinoinnista. Aiempi kokemus markkinoinnista tai myynnistä on eduksi mutta ei pakollista.
Sisältö ja toteutus
- Johdanto: Muuttunut markkinointi
- Inbound markkinointi
- Sähköpostimarkkinointi
Opintojaksolla on videoluentoja ja muita aineistoja, artikkelilinkkejä sekä käytännön case-esimerkkejä.
Koulutuksen suorittaminen vie aikaa työn ohella noin 15-30 h riippuen osallistujan lähtötasosta.
Verkko-opinnot voi suorittaa omaan tahtiin, eikä kurssi sisällä tiettyyn aikaan toteutettavia verkkoluentoja. Suositeltava opiskeluaika n. 1-2 viikkoa.
Kurssi on käytettävissä 6kk ostohetkestä.