nuoli-alas-ylos-80-sininen

Mihin myyjiä ja asiakaspalvelijoita tarvitaan digiaikana?

12 syyskuun, 2019

Maailma muuttuu, ja yritykset käyttävät paljon erilaisia digitaalisia kanavia. Myös myyjien ja asiakaspalvelijoiden tulee pystyä palvelemaan asiakkaita uusilla tavoilla. Tämä avaa uusia työmahdollisuuksia.

Esimerkiksi haetaan chat-myyjiä tai -asiakaspalvelijoita, ja heistä on jopa pula. Nykypäivän myyjiltä vaaditaan sitä, että osaa sujuvasti käyttää erilaisia digitaalisia kanavia ja järjestelmiä.

 

Videoblogissa Suomen Yrittäjäopiston koulutussuunnittelija Asta Salminen valottaa sitä, mihin myyjiä ja asiakaspalvelijoita digitaalisuuden aikakaudella tarvitaan. Etulyöntiasema työmarkkinoilla on niillä, jotka ymmärtävät asiakkaan käyttäytymistä verkossa.

 

Asta Salminen

Asta Salminen
Koulutussuunnittelija
asta.salminen(a)syo.fi

Tulevaisuus tuo digitaalisuuden myötä uusia töitä. Entistä enemmän tarvitaan myynnin ja asiakaspalvelun osaajia, jotka taitavat digitaaliset ratkaisut ja hallitsevat kanavat.

 

Katso lisää Myynnin ja asiakaspalvelun digiosaaja -koulutuksesta verkossa

 

Kuvassa yritystoiminnan kouluttaja Riitta Windahl
Työilmapiiri suurennuslasin alla
Organisaatioiden menestystekijöiden kärkeen ovat kivunneet sellaiset tekijät kuten hyvinvoiva työyhteisö, tunneälykäs johtaminen, luovuutta ruokkiva ja osallistava organisaatiokulttuuri, kollektiivinen oppiminen. Johto ...
Jenni Koski kirjoittaa SYOblogissa aiheesta "Keskustelua lisää, kiitos!"
Keskustelua lisää, kiitos!
Kevään suuri yhteiskunnan verkkoon rynnistys muutti myös SYOagrin koulutustoiminnan toteutuksen täysin. Verkkokouluttamisen noviisit siirsivät koulutukset Teams-palavereiksi ja fyysiset tapaamiset katosivat. ...
Blogikuva Sanna Möller-Aaltonen
Onnekasta ja yritteliästä yhteistyövuotta 2021!
Vuosi 2020 on onnellisesti purkissa ja mahdollisuuksien vuosi 2021 käsillä. On aika kääriä hihat ja virittäytyä työmoodiin joulunajan tauon jälkeen. ...
Anne Ohman syoblogi
Yrittäjät kannustavat ammatillisen koulutuksen ja oppilaitosten monipuolisten palveluiden hyödyntämiseen
Poikkeuksellinen tilanne lähes koko vuoden 2020 ajan on koetellut yrityksiä monin tavoin muun muassa kasvaneella epävarmuudella, vauhdittuneella digitaalisuudella ja lisääntyneellä ...
Maatilan välitilinpäätöksellä täsmällisyyttä talouden seurantaan
Välitilinpäätös – tuo oivallinen työkalu vero-optimointiin ja talouden suunnitteluun. Vähintään kerran vuodessa, alkusyksystä kannattaa herätä miettimään, miten oman maatilan talous ...
Riitta Windahl Työnjohtajakoulutus antaa uutta suuntaa koko tiimille
Suomen Yrittäjäopiston työnjohtajakoulutus antaa uutta suuntaa koko tiimille
Suomen Yrittäjäopiston koulutus työnjohdolle pureutuu käytännönläheisesti työnjohtajan arkeen. Vuoden kestävässä koulutuksessa työnjohtajan omat valmiudet menestyä esimiestehtävissä vahvistuvat, kun omaa johtajuutta ...