nuoli-alas-ylos-80-sininen

Mihin myyjiä ja asiakaspalvelijoita tarvitaan digiaikana?

syyskuu 12, 2019

Maailma muuttuu, ja yritykset käyttävät paljon erilaisia digitaalisia kanavia. Myös myyjien ja asiakaspalvelijoiden tulee pystyä palvelemaan asiakkaita uusilla tavoilla. Tämä avaa uusia työmahdollisuuksia.

Esimerkiksi haetaan chat-myyjiä tai -asiakaspalvelijoita, ja heistä on jopa pula. Nykypäivän myyjiltä vaaditaan sitä, että osaa sujuvasti käyttää erilaisia digitaalisia kanavia ja järjestelmiä.

 

Videoblogissa Suomen Yrittäjäopiston koulutussuunnittelija Asta Salminen valottaa sitä, mihin myyjiä ja asiakaspalvelijoita digitaalisuuden aikakaudella tarvitaan. Etulyöntiasema työmarkkinoilla on niillä, jotka ymmärtävät asiakkaan käyttäytymistä verkossa.

 

Asta Salminen

Asta Salminen
Koulutussuunnittelija
asta.salminen(a)syo.fi

Tulevaisuus tuo digitaalisuuden myötä uusia töitä. Entistä enemmän tarvitaan myynnin ja asiakaspalvelun osaajia, jotka taitavat digitaaliset ratkaisut ja hallitsevat kanavat.

 

Katso lisää Myynnin ja asiakaspalvelun digiosaaja -koulutuksesta verkossa

 

Mihin myyjiä ja asiakaspalvelijoita tarvitaan digiaikana?
Maailma muuttuu, ja yritykset käyttävät paljon erilaisia digitaalisia kanavia. Myös myyjien ja asiakaspalvelijoiden tulee pystyä palvelemaan asiakkaita uusilla tavoilla. Tämä ...
Uuden yrityksen 8 surmanluotia
Yritystoiminnan aloittamiseen liittyy paljon tehtävää ja uusia asioita. Useimmiten käytännön asioiden hoitaminen, kuten perustamisasiakirjojen laadinta, hoituu uusilta yrittäjiltä hyvin ja ...
Taloushallinnon asiantuntija -tiedon etsimistä
Taloushallinto on yksi yrityksen kulmakivistä. Oikein ja täsmällisesti hoidettuna se antaa yritykselle  kilpailuetua. Varsinkin sähköistyvä taloushallinto säästää aikaa ja rutiinit ...
Maaseudun tulevaisuus
Maatilayrittäjän kehityspolku on kulkenut viimeisen sadan vuoden aikana talonpojasta ensin tuottajaksi ja sen jälkeen yrittäjäksi. Viimeistä yrittäjyysvaihetta kuvaa maatalouden tuotantovolyymien ...
Työllistä taidolla
Suomen Yrittäjäopisto toimii palveluntuottajana koko maassa Työllistä taidolla -palvelussa. Palvelu on tarkoitettu yksinyrittäjille ja pienille yrityksille, jotka ovat kiinnostuneita työsuhdeasioista, ...
Yrittäjän tärkeät yhteistyökumppanit -tilitoimistoyhteistyö
Yritystoimintaa suunnittelevan tulee aloittaessaan liiketoimintaa miettiä toimintaympäristöään ja analysoida sitä kriittisestikin. Tärkeä osa-alue toimintaympäristön analyysissä on sidosryhmät ja verkostot. Kirjanpitäjä ...