nuoli-alas-ylos-80-sininen

Mihin myyjiä ja asiakaspalvelijoita tarvitaan digiaikana?

12 syyskuun, 2019

Maailma muuttuu, ja yritykset käyttävät paljon erilaisia digitaalisia kanavia. Myös myyjien ja asiakaspalvelijoiden tulee pystyä palvelemaan asiakkaita uusilla tavoilla. Tämä avaa uusia työmahdollisuuksia.

Esimerkiksi haetaan chat-myyjiä tai -asiakaspalvelijoita, ja heistä on jopa pula. Nykypäivän myyjiltä vaaditaan sitä, että osaa sujuvasti käyttää erilaisia digitaalisia kanavia ja järjestelmiä.

 

Videoblogissa Suomen Yrittäjäopiston koulutussuunnittelija Asta Salminen valottaa sitä, mihin myyjiä ja asiakaspalvelijoita digitaalisuuden aikakaudella tarvitaan. Etulyöntiasema työmarkkinoilla on niillä, jotka ymmärtävät asiakkaan käyttäytymistä verkossa.

 

Asta Salminen

Asta Salminen
Koulutussuunnittelija
asta.salminen(a)syo.fi

Tulevaisuus tuo digitaalisuuden myötä uusia töitä. Entistä enemmän tarvitaan myynnin ja asiakaspalvelun osaajia, jotka taitavat digitaaliset ratkaisut ja hallitsevat kanavat.

 

Katso lisää Myynnin ja asiakaspalvelun digiosaaja -koulutuksesta verkossa

 

MaatilaCoach toi avoimuutta yhteiseen tekemiseen!
Haastattelimme kevään aikana MaatilaCoach -palvelua käyttänyttä maatilayrittäjä-pariskuntaa. Kokemukset olivat hyvät, ja he lupasivat jakaa ajatuksensa myös muille! ”Kuulimme MaatilaCoach -palvelusta ...
Minna Rintamäen blogikirjoitus maatilayrittäjien koulutusmahdollisuuksista
Maailma muuttuu ja pärjätä pitää – Opiskelu kannattaa aina!
”Asioita tulee mietittyä vähän eri kantilta ja omia uskomuksia tulee kyseenalaistettua”, totesi eräs opiskelija palautteessaan. Näin se on tarkoituskin, haastamme ...
Etäopiskelua työn ohella
Etäopiskelua työn ohella
Kokemuksiaan omasta opiskelusta taloushallinnon koulutuksissa kirjoittavat Anu Öhberg ja Roosa Nousiainen, jotka työskentelevät samassa tilitoimistossa Keravalla. Anu ja Roosa opiskelivat ...
Onnea valmistuneille
Onnea valmistuneille!
Olemme tottuneet siihen, että keväinen lukukauden loppuminen tarkoittaa todistusten saamista ja valmistujaisjuhlien viettämistä. Nyt saamme seurata ilmoituksia virtuaalisista valmistumistilaisuuksista ja ...
Snowman-hanke auttaa yrityksiä uudistamaan toimintaansa. Syoblogi.
SNOwMan-hanke auttaa yrityksiä uudistamaan toimintaansa
Business Finlandin ja ELY-keskuksen koronatuetkin perustuvat suuressa määrin yrityksen kehittämiseen. Yrityksissä onkin viime aikoina kuumeisesti pohdittu, mitä voidaan kehittää mahdollisen ...
Kun kouluttaja ja maatilayrittäjä verkkoon menivät
Korona laittoi asioita uuteen järjestykseen myös maatilayrittäjien valmennusten suhteen. SYOagrin valmennusryhmät olivat maaliskuussa haasteen edessä, kun kaikki kokoontumiset kevään ajalta peruuntuivat. Kouluttajilla oli sovittuna myös Neuvo2020 -käyntejä asiakkaille, joiden ...