nuoli-alas-ylos-80-sininen

Markkinoinnin mahdollisuudet käyttöön

toukokuu 23, 2019

Suunnitellakseen ja tuottaakseen kannattavaa markkinointia, jossa uudet tekniikan tuomat mahdollisuudet on otettu huomioon, osaamisen ajantasaisuus näyttelee tärkeää roolia. Spesifin markkinointi- ja myyntiosaamisen lisäksi avaintehtävissä toimivien on aiempaa enemmän osattava liittää toimintansa muun liiketoiminnan osa-alueisiin. Kannattavuudesta ja resurssien hallinnasta on tullut osa kaikkia liiketoiminnan työtehtäviä.

Organisaation on jatkuvasti seurattava ja analysoitava toimintaympäristössään tapahtuvia muutoksia. On ymmärrettävä muutosten vaikutus markkinatilanteeseen sekä asiakkaiden toimintaan. Markkinoinnista saatava data tarjoaa mahdollisuuksia tähän. Sen kautta pystyy seuraamaan asiakkaan ostokäyttäytymistä aiempaa paremmin. Tiedon hyödyntäminen markkinointiin kannattaa ottaa tosissaan. Oikeaan aikaan ja oikealle asiakkaalle räätälöity viesti tuottaa edelleen sen parhaimman tuloksen.

 

Digimarkkinointia ja brändin kehittämistä

Markkinoinnin asiantuntijakoulutus tähtää uuteen liiketoiminnan erikoisammattitutkintoon.  Digitaalisen myynnin ja markkinointiviestinnän lisäksi osaamistaan voi kehittää esimerkiksi brändilähtöisesti. Koulutuksessa lähtökohtana on se, että opiskelijalla on markkinoinnin ja myynnin perusasiat jo halussa.

Koulutus ohjaa opiskelijan arvioimaan nykytilannetta, nimeämään kehittämisen kohteita ja kehittämään sekä omaa osaamistaan että organisaation markkinointia ja myyntiä. Tavoitteena on, ettei kehittäminen jäisi yhteen hetkeen, vaan siitä tulisi jatkumo.

 

Opintoja helposti suoraan tarpeeseen

Tutkintokoulutus toteutetaan aikaan ja paikkaan sitomattomina verkko-opintoina. Liiketoiminnan erikoisammattitutkinnon suorittamalla oppii liittämään markkinoinnin osaksi organisaation liiketoimintaa. Mukaan voi lähteä myös suorittamaan yksittäisiä tutkinnonosia tai ihan vain yksittäisiä opintojaksoja. Koulutusta on tarjolla digitaaliseen markkinointiviestintään, digitaaliseen myyntiin ja brändin kehittämiseen. Lue lisää Markkinoinnin asiantuntijakoulutuksesta ja lähde kehittämään osaamistasi!

 

Ps. Tämän tutkintokoulutuksen kautta voit upgreidata liiketoiminnan perustutkinnon seuraavalle levelille ;) Kysy lisää!

 

 

Susanna Kulmala
yritystoiminnan kouluttaja
susanna.kulmala(a)syo.fi

Koulutus ohjaa opiskelijan arvioimaan nykytilannetta, nimeämään kehittämisen kohteita ja kehittämään sekä omaa osaamistaan että organisaation markkinointia ja myyntiä.

Mitä ihmeen yritysneuvontaa?
 Yritysneuvonnalle on kysyntää! Kuka sitä tekee ja kenelle? Suomen yrityskentästä yli 92 prosenttia yrityksistä luokitellaan mikroyrityksiksi. Tällä tarkoitetaan yrityksiä, jotka ...
Yrittäjän vinkit: Ole aktiivinen, kehitä itseäsi, verkostoidu, osallistu, auta!
Toteutin pitkäaikaisen haaveeni ja unelmani työllistämällä itseni töillä, joiden tekemisestä nautin! Toimin ensin muutaman kuukauden sivutoimisena yrittäjänä päivätyöni ohella, kunnes ...
Kädentaitojen koulutukset keskiajalta nykyaikaan
Keskiajalla käsityöläisammatin salaisuudet opittiin työskentelemällä mestarin verstaassa. Mestari sai ottaa vain sen verran oppipoikia kuin kykeni opettamaan. Oppipoika työskenteli verstaalla ...
Markkinoinnin mahdollisuudet käyttöön
Suunnitellakseen ja tuottaakseen kannattavaa markkinointia, jossa uudet tekniikan tuomat mahdollisuudet on otettu huomioon, osaamisen ajantasaisuus näyttelee tärkeää roolia. Spesifin markkinointi- ...
Nuoret haastavat perinteisen yrittäjyyden
Suomen Yrittäjäopisto on järjestänyt viimeisen neljän vuoden aikana alle 30-vuotiaille suunnattuja Nuorten Yrittäjyyspajoja ympäri Suomen. Rahoittajana Yrittäjyyspajoissa on TEM. Opisto ...
Yrittäjän arki – tunnetta ja fiilistä
Onko sinulla ollut päiviä, jolloin fiilistelet omaa ajankäyttöäsi ja arkeasi? Voisitko tehdä asioita toisin, mutta tarvitset siihen vielä uskallusta ja ...