nuoli-alas-ylos-80-sininen

Markkinoinnin mahdollisuudet käyttöön

toukokuu 23, 2019

Suunnitellakseen ja tuottaakseen kannattavaa markkinointia, jossa uudet tekniikan tuomat mahdollisuudet on otettu huomioon, osaamisen ajantasaisuus näyttelee tärkeää roolia. Spesifin markkinointi- ja myyntiosaamisen lisäksi avaintehtävissä toimivien on aiempaa enemmän osattava liittää toimintansa muun liiketoiminnan osa-alueisiin. Kannattavuudesta ja resurssien hallinnasta on tullut osa kaikkia liiketoiminnan työtehtäviä.

Organisaation on jatkuvasti seurattava ja analysoitava toimintaympäristössään tapahtuvia muutoksia. On ymmärrettävä muutosten vaikutus markkinatilanteeseen sekä asiakkaiden toimintaan. Markkinoinnista saatava data tarjoaa mahdollisuuksia tähän. Sen kautta pystyy seuraamaan asiakkaan ostokäyttäytymistä aiempaa paremmin. Tiedon hyödyntäminen markkinointiin kannattaa ottaa tosissaan. Oikeaan aikaan ja oikealle asiakkaalle räätälöity viesti tuottaa edelleen sen parhaimman tuloksen.

 

Digimarkkinointia ja brändin kehittämistä

Markkinoinnin asiantuntijakoulutus tähtää uuteen liiketoiminnan erikoisammattitutkintoon.  Digitaalisen myynnin ja markkinointiviestinnän lisäksi osaamistaan voi kehittää esimerkiksi brändilähtöisesti. Koulutuksessa lähtökohtana on se, että opiskelijalla on markkinoinnin ja myynnin perusasiat jo halussa.

Koulutus ohjaa opiskelijan arvioimaan nykytilannetta, nimeämään kehittämisen kohteita ja kehittämään sekä omaa osaamistaan että organisaation markkinointia ja myyntiä. Tavoitteena on, ettei kehittäminen jäisi yhteen hetkeen, vaan siitä tulisi jatkumo.

 

Opintoja helposti suoraan tarpeeseen

Tutkintokoulutus toteutetaan aikaan ja paikkaan sitomattomina verkko-opintoina. Liiketoiminnan erikoisammattitutkinnon suorittamalla oppii liittämään markkinoinnin osaksi organisaation liiketoimintaa. Mukaan voi lähteä myös suorittamaan yksittäisiä tutkinnonosia tai ihan vain yksittäisiä opintojaksoja. Koulutusta on tarjolla digitaaliseen markkinointiviestintään, digitaaliseen myyntiin ja brändin kehittämiseen. Lue lisää Markkinoinnin asiantuntijakoulutuksesta ja lähde kehittämään osaamistasi!

 

Ps. Tämän tutkintokoulutuksen kautta voit upgreidata liiketoiminnan perustutkinnon seuraavalle levelille ;) Kysy lisää!

 

 

Susanna Kulmala
yritystoiminnan kouluttaja
susanna.kulmala(a)syo.fi

Koulutus ohjaa opiskelijan arvioimaan nykytilannetta, nimeämään kehittämisen kohteita ja kehittämään sekä omaa osaamistaan että organisaation markkinointia ja myyntiä.

Maailma muuttuu, muuttuuko yrittäjyys?
Tulevaisuutta muokkaavat voimat niin kutsutut megatrendit sysäävät yrittäjyyden uudelle aikakaudelle. Ilmastonmuutos, globalisaatio, digitalisaatio, kaupungistuminen ja teknologian läpimurrot haastavat meitä samalla ...
Tulevaisuuden tilitoimisto
Tulevaisuuden tilitoimisto on ajan hermolla
Digitalisaatio vaikuttaa vahvasti tilitoimistomaailmaan ja on muuttanut ja tulee muuttamaan lähivuosina niiden toimintaa. Tilitoimistoissa tullaan hyödyntämään entistä enemmän automaatiota, ohjelmistorobotiikkaa ...
Aikuisopiskelua joustavasti verkossa
Opiskelijan kynästä: Opintojen jatkaminen sekä työn ja lapsiperheen arjen yhdistäminen
Yrittäjäperheen kasvatti Työnteko on aina arvotettu perheeni kesken hyvin korkealle ja sillä on aina ollut suuri rooli jo lapsuudestani saakka. ...
Yksinyrittäjälle arjen käytännönläheisiä vinkkejä
Verkostoituminen -arjen käytännönläheisiä vinkkejä
Verkostoituminen on tätä päivää. Teemme sitä joko tiedostaen tai tiedostamatta. Sosiaalinen media on rakentanut ympärillemme aivan uuden verkoston, johon kuulumme ...
SYOblogi. Mistä lähtee oman osaamisen brändäys? Kirjoittajana Satu Haveri, yritystoiminnan kouluttaja.
Mistä lähtee oman osaamisen brändäys?
Mistä lähtee omien vahvuuksien löytäminen? Tällä hetkellä työmaailma elää haastavia aikoja. Töitä on monilla aloilla jopa niin, ettei harjoittelijaa pystytä ...
Itte tekemisen riemuja
Meissä suomalaisissa on paljon ei tartte auttaa-mentaliteettia. Pitäähän se talo itse rakentaa. Ruoka pitää tehdä itse, eineksiä ei ainakaan saa ...