nuoli-alas-ylos-80-sininen

Markkinoinnin mahdollisuudet käyttöön

toukokuu 23, 2019

Suunnitellakseen ja tuottaakseen kannattavaa markkinointia, jossa uudet tekniikan tuomat mahdollisuudet on otettu huomioon, osaamisen ajantasaisuus näyttelee tärkeää roolia. Spesifin markkinointi- ja myyntiosaamisen lisäksi avaintehtävissä toimivien on aiempaa enemmän osattava liittää toimintansa muun liiketoiminnan osa-alueisiin. Kannattavuudesta ja resurssien hallinnasta on tullut osa kaikkia liiketoiminnan työtehtäviä.

Organisaation on jatkuvasti seurattava ja analysoitava toimintaympäristössään tapahtuvia muutoksia. On ymmärrettävä muutosten vaikutus markkinatilanteeseen sekä asiakkaiden toimintaan. Markkinoinnista saatava data tarjoaa mahdollisuuksia tähän. Sen kautta pystyy seuraamaan asiakkaan ostokäyttäytymistä aiempaa paremmin. Tiedon hyödyntäminen markkinointiin kannattaa ottaa tosissaan. Oikeaan aikaan ja oikealle asiakkaalle räätälöity viesti tuottaa edelleen sen parhaimman tuloksen.

 

Digimarkkinointia ja brändin kehittämistä

Markkinoinnin asiantuntijakoulutus tähtää uuteen liiketoiminnan erikoisammattitutkintoon.  Digitaalisen myynnin ja markkinointiviestinnän lisäksi osaamistaan voi kehittää esimerkiksi brändilähtöisesti. Koulutuksessa lähtökohtana on se, että opiskelijalla on markkinoinnin ja myynnin perusasiat jo halussa.

Koulutus ohjaa opiskelijan arvioimaan nykytilannetta, nimeämään kehittämisen kohteita ja kehittämään sekä omaa osaamistaan että organisaation markkinointia ja myyntiä. Tavoitteena on, ettei kehittäminen jäisi yhteen hetkeen, vaan siitä tulisi jatkumo.

 

Opintoja helposti suoraan tarpeeseen

Tutkintokoulutus toteutetaan aikaan ja paikkaan sitomattomina verkko-opintoina. Liiketoiminnan erikoisammattitutkinnon suorittamalla oppii liittämään markkinoinnin osaksi organisaation liiketoimintaa. Mukaan voi lähteä myös suorittamaan yksittäisiä tutkinnonosia tai ihan vain yksittäisiä opintojaksoja. Koulutusta on tarjolla digitaaliseen markkinointiviestintään, digitaaliseen myyntiin ja brändin kehittämiseen. Lue lisää Markkinoinnin asiantuntijakoulutuksesta ja lähde kehittämään osaamistasi!

 

Ps. Tämän tutkintokoulutuksen kautta voit upgreidata liiketoiminnan perustutkinnon seuraavalle levelille ;) Kysy lisää!

 

 

Susanna Kulmala
yritystoiminnan kouluttaja
susanna.kulmala(a)syo.fi

Koulutus ohjaa opiskelijan arvioimaan nykytilannetta, nimeämään kehittämisen kohteita ja kehittämään sekä omaa osaamistaan että organisaation markkinointia ja myyntiä.

Tuottavuus vaatii usein ulkopuolista näkökulmaa
Työelämä on muuttunut. Asiat ovat yksilöllistyneet, nopeutuneet ja virtaviivaistuneet. Yksi tärkeä viesti menneestä, ehkä yhteisöllisemmästä työkulttuurista tähän päivään, on hiljainen ...
Yhteiskunnallisen yrittäjyyden areena
Liiketoiminta on aina heijastanut yhteiskunnan tilaa ja vaikuttanut sen kehittymiseen. Yhteiskunnallisen yrittäjyyden vahva nousu on seurausta maailman tapahtumista. Pienestä liiketoiminnalla ”hyväntekeväisyyttä” harjoittavasta kulttuuri-ilmiöstä on lähtenyt liikkeelle globaalinen voima, jonka ...
Esimiestyo suurennuslasin alla
Esimiestyö suurennuslasin alla
Millaista on hyvä esimiestyö? Mitä alaiset odottavat esimieheltään? Entä miten saada omasta tiimistä enemmän irti ja miten ratkaista työyhteisössä mahdollisesti ...
Minustako yrittäjä?
Kyteekö mielessäsi haave yrittäjyydestä? Haave työskentelystä oman unelman eteen ja oman ajan herruudesta ovat useimpien yrittäjyyttä pohtivien mielessä. Kolikon toisella ...
Olipa kerran sukupolvenvaihdos
Olipa kerran sukupolvenvaihdos, jossa ei koskaan sanottu ääneen “Haluaisitko sinä alkaa yrityksemme jatkajaksi?” Osapuolista miehet kävivät erilaisilla viranomaistahoilla kysymässä neuvoja ...
Osaamisella menestykseen
Osaaminen keskiössä alkavalla vuosikymmenellä
Osaaminen on entistä keskeisempi yritysten menestystekijä. Samalla yrittäjyyden merkitys oman toimeentulon hankkimisessa sekä työllistäjänä kasvaa. Työelämän osaamisvajeisiin vastaamisessa ammatillinen koulutus ...